diumenge, 17 de novembre de 2013

L'operació


Recordeu l'accident que vaig patir l'any passat? Doncs ja tinc data per l'operació. Han trigat un any, però em faran una artroscòpia. Mentre compto els dies que em queden per entrar a la sala d'operacions, us faig cinc cèntims del que m'he trobat:

Analítiques. L'Hospital Clínic de Barcelona programa les analítiques acuradament, i et donen hora cada 15 minuts. Hi ha una tongada a les 09.00, una altra a les 09.15, una altra a les 09.30.... Així es va més ràpid i no cal atabalar-se amb les cues. Però, per alguna estranya raó, hi ha gent que vol fer cua, que vol passar el matí a l'hospital i es planta a la cua d'analítiques una hora i mitja abans de que els toqui. I organitzen torns! "Qui és l'últim de la cua de les 10.15?" pregunten a les nou en punt del matí.

Telèfon. Després de les analítiques, toca visitar l'anestesista. Com que el resultat de les analítiques ha estat molt bo, i la visita estava programada molt d'hora, l'anestesista va preferir fer-me el qüestionari, i els consells pre-operatoris, per telèfon. Malauradament em trucà mentre estava amb d'altra gent, "Sí, sóc jo. Sí, sóc major d'edat, fa molt. Faig metre vuitanta, setanta-sis kilos, fibrat. Vols que vingui depilat? Entesos...". Ell es va estalviar temps, però jo em vaig guanyar unes sospites que ja no em trauré de sobre.

Metrossexualitat i missatges a la pell. En ma vida m'he depilat, però cal que em depili les aixelles per la intervenció que m'hi faran. Per tal de conservar la simetria, em depilaré les dues aixelles. Em tornaré metrossexual? També he de marcar quin és el braç a operar. Ho faré amb un retolador, no em vull fer cap tatuatge, no crec en el matrimoni. Ja posats, a part de posar "ARTROSCÒPIA" a l'espatlla dreta, hi afegiré "que torni sencer". Al braç esquerre hi posaré "Aquest no és", i a sota del melic "No patiu, que n'hi ha per a totes".

Postoperatori. Estaré uns dies de baixa, cosa que no importa gaire quan estàs a l'atur. La fisioterapeuta m'indicarà quins exercicis de rehabilitació he de fer. En tot cas, amb un braç immobilitzat, la meua vida sexual patirà una mica.

M'operaran el dimecres vint de novembre, segon aniversari de la victòria del PP... i les seues retallades!

17 comentaris:

Pais secret ha dit...

Que vagi tot molt bé i que sigui lleu.

Un quadre ben ple de símbols el que encapçala el pre-operatori.




Jpmerch ha dit...

Que vaja bé!

Què tindrà el vint de novembre que s'hi acumulen les efemèrides.

Per la cosa sexual no et preocupes, la fisioterapeuta ja ho farà tot.

Sílvia ha dit...

Que vagi bé la intervenció, Josep! Ja ens explicaràs els detalls de la operació i el postoperatori. Això de la fisio, promet ;)

Oliva ha dit...

APA XIQUET,QUE ET VAGI MOLT BE,AIXO TEU ES BUFA I FER AMPOLLES.....JO PER CULPA D'UN ACCIDENT.JA HAN PORTO QUATRE QUIROFANS,O SIA QUE ET PARLA LA VEU DE L'EXPERIENCIA.

Interioritats ha dit...

M'encanta el sentit de l'humor que fas servir als teus posts.
Pel que fa a la data i les efemèrides amb què coincideix, així d'ara en davant et servirà per oblidar-te de la resta i només recordar aquesta. Supose que quan parles de les "retallades" et refereixes a les de la intervenció.
Sobre la vida sexual, recorda que et queda un altre braç i, a més a més, la parella en qüestió que sempre pot aportar alguna cosa que altra.
Espere que no sigui res important i que vagi tot molt, molt bé.
Bona setmana i bon dia 20.

pons007 ha dit...

m'he rigut una estoneta amb els missatges que deixaràs en el cos per si de cas xD
Podries afegir el clàssic "Fràgil" i "Aquest cantó va cap amunt" xD

E ha dit...

Tot i que aquest apunt fa una mica de temor... que vaja tot bé!

Eva

Vicent ha dit...

Jo me'n recorde que el dia que va guanyar el pepe s'hi celebrava quelcom més, potser és casualitat, però l'inconscient mai no s'enganya.
I és així, el fadrí sense braços o sense mans s'ho passa molt malament en quan a la seua vida sexual, mentre no es legalitze moralment el llogar les dones amb normalitat, doncs ja es pot comprar homes i dones previ pas per la vicaria, tot es ven i es compra i el matrimoni actual és una mena de mercantilització de la parella, que hi farem?
Et destitge de tot cor que et poses bé de seguida i et recuperes prompte.

Una abraçada i ànims!

Vicent

novesflors ha dit...

Tot sortirà bé, de ben segur. Ànims.

sa lluna ha dit...

Segur que en un no res tornes a ser per aquí.
Ànims i que la fisio es porti bé ;)

Aferradetes i fins aviat!!

Alyebard ha dit...

"No patiu, que n'hi ha per a totes". Aquesta és la millor. Li robo. Per cert, que vagi bé l'artro.

La nena del pou ha dit...

Jo fa un any que vaig anar al traumatòleg per la meva lesió. Això vol dir que em trucaran aviat per la rehabilitació?

cantireta ha dit...

Espero que te tornin sencer. Aniré a explicar-li els pronoms febles si no ho fan!

Abraçades.

Loreto Giralt Turón ha dit...

jejje molt bo això de posar en el braç "aquest no és". Desitjo que tot vagi molt bé, Josep!

Vicent ha dit...

I ara que estem sols t'ho pregunte:
Perquè això del gran masturbador, la pintura de Dalí que has posat?

Jaume ha dit...

Tranquil, mestre. L'anestèsia és el millor que hi ha. deixes de perdre el temps durant una estona… i ni te n'assebentes. És genial. Jo en tinc a casa per aquells moments de baixón, i oli en un llum, tu!

Conyes a part… que vagi molt bé tot!

Josep ha dit...

Estimats lectors, estimades lectores:

ja m'han donat d'alta. Ja sóc a casa, amb un braç en cabestrell.

Escriuré poc.