dimarts, 31 de desembre de 2013

Llista Negra 2014


Seguint la vella tradició, li fem una repassada a la Llista Negra 2013 i presentem la Llista Negra 2014:

Kirk Douglas, actor.
Joan Manuel Serrat, cantant i poeta.
Joaquín Sabina, cantant i poeta.
María Jiménez, cantant.
Charlie Sheen, actor.
David Bowie, cantant i actor.
George HW Bush, 41è president dels EUA.
Blas Piñar, polític espanyol.
Sebastian Vettel, pilot d'automobilisme.
Fidel Castro, líder comunista cubà.
Diego Armando Maradona, futbolista argentí.
João Havelange, expresident de la FIFA.

17 comentaris:

XeXu ha dit...

M'agrada aquesta tradició teva, encara que és una mica macabra. Veig que n'has encertat alguns de l'any passat, així que també et dono crèdit per alguns personatges d'aquest, a veure si hi ha sort. Ah, i sobre l'euro no diré res, però em temo que twitter no morirà aquest 2014... o no té massa pinta de moment.

rits ha dit...

Caram, tot i que es mantenen alguns, déu n'hi dó!

María Jimenez? ah, xò està viva?

el nom de la rosa ha dit...

Jo descartaria David Bowie perquè no crec que sigui d'eixe món. Els de Raticulin mai moren.

el nom de la rosa ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Fedora ha dit...

Sort que tos són famosos desconeguts. Els teus familiars i amics t'ho deuen agrair! :) Feliç 2014!

pons007 ha dit...

Per mi que ja vas encertar el Castro en el 2013 però ho han mantingut en secret

maria ha dit...

Per mi l'has encertat de ple amb alguns d'aquests personatges. Molt bon any,maco!

zel ha dit...

No declararé en contra meva. Algú d'aquests no és a la meva llista negra... Petons!

Jaume ha dit...

Apunta-m'hi, Josep. Mai se sap… :)

Toni Jover ha dit...

Serrat i Sabina segur que són propostes no emocionals? Jo ho trobo més aviat una wishlist, però eh, que si encertes estaré encantat!

Josep ha dit...

Benvolgut Xexu:
tens raó, de vegades m'equivoco. PER SORT!

Benvolguda Ruts:
he he he... Es conserva en alcohol.

Benvolgut Fedora:
sí, però tothom té dret als seus 15 minuts de fama, oi?

Benvolgut Pons 007:
segur que el Club Bilderberg en sap alguna cosa.

Benvolguda Maria:
gràcies, un petó!

Benvolguda Zel:
ja saps que no és una llista d'intencions, sinó de probabilitats.

Benvolgut Jaume:
ets famós?

Benvolgut Toni Jover:
tenim dotze mesos per davant.

E ha dit...

Això és una llista de desitjos o de propòsits per l'any nou?

Eva

Josep ha dit...

Estimada E és morbo i càlcul de probabilitats. De moment ja ha caigut en Blas Piñar.

E ha dit...

Ara diràs que aquest no era de la wishlist?

Josep ha dit...

Estimada E:
em sap greu que s'hagi mort ara, a pocs mesos de la independència de Catalunya.
M'hauria encantat veure la cara que feia en proclamar-se la República Catalana!

E ha dit...

També tens raó...

Anònim ha dit...

No n'havia vist cap, de les teves llistes. Però tirant enrrere, veig que al 2013 auguraves un futur molt negre a Facebook i a Twitter (més que negre, curt, diria).
En fi... ja sé el que no he de fer mai amb tu.
AhMercè