dilluns, 9 de desembre de 2013

Madiba


11 comentaris:

XeXu ha dit...

A mi el que em sorprèn és que tanta gent es posi en evidència parafrasejant Mandela quan molt poca coneix la seva 'obra'. Jo no em compto entre els que la coneixen, així que passo de plorar el mort o fer-ne ara apologia, quan sempre he estat passant de la seva figura, em sentiria hipòcrita si ho fes. Tot el meu respecte, però siguem coherents i conseqüents, si us plau.

Jpmerch ha dit...

Ara caldria un llacet.

Sícoris ha dit...

Una de les més celebrades és la de Paris Hilton al seu twitter: "RIP Nelson Mandela. Your "I have a dream" speech was so inspiring. An amazing man"...
Encara em fan mal les mans de tant aplaudir.

Vicent ha dit...

La xarxa ha banalitzat la informació però també l'ha democratitzada, si açò dura, que ho dubte, es veuran molts canvis i moltes revolucions que començaran amb la informació.

Vicent

Interioritats ha dit...

Magnífiques les reflexions que sempre proposes al teu "Descans ...", aquesta no és una excepció. Completament d'acord.

Cesc ha dit...

Brutal, l'has clavat. Espero que no facin el típic merchandising Mandela.

Joana ha dit...

I espera, que segur en veiem de més grans :)

pons007 ha dit...

crec que van ser els de 4chan els que van omplir les xarxes socials de cites de dictadors asociades a la foto d'en Mandela i molta gent les va re-compartir xD

Anònim ha dit...

I quan fou mort el combregaren.

Anònim ha dit...

I quan fou mort el combregaren.

Josep ha dit...

Benvolgut Xexu:
sí, però youtube i l'hemeroteca els posen al seu lloc.

Benvolgut JP Merch:
un llacet? De condol?

Benvolguda Sícoris:
bé, resulta que aquesta era un fake. Però és el que té internet.

Benvolgut Vicent:
exacte, i banalització i democratització van lligades.

Benvolgut Interioritats:
moltes gràcies!

Benvolgut Cesc:
Gràcies! Em sap greu dir-te que sí, que el faran, com amb el Che.

Benvolguda Joana:
és clar que sí!

Benvolgut Pons 007:
hi ha un web que s'anomena DICTADOR DEL MES.

Benvolguda Anònima:
Amen!