dimarts, 11 de març de 2014

On eres quan...?

Hi ha tota una generació d'alemanys que sap molt bé on era i què feia quan va caure el Mur de Berlín. Hi ha tota una generació d'americans que recorda molt bé on era i què feia quan atacaren les Torres Bessones. I hi ha tota una generació de catalans, espanyols i bascos que no no oblida on era i què feia l'11M.

Per a nosaltres és un record trist. I no només per les pèrdues humanes, sinó també perquè, quan ens pregunten on érem i què fèiem, diem coses com "jo estava treballant" o "jo era un estudiant, i volia dedicar-me a...".

11 comentaris:

pons007 ha dit...

es veritat, jo era un estudiant motivat amb ganes de convertir-me en un home de profit i miram ara...

Helena Bonals ha dit...

Jo estava treballant, i estudiava oposicions. I me n'he sortit.

xavier pujol ha dit...

Jo estava treballant a un taller i una companya que duia ràdio amb auriculars ens comunicà la notícia. L'havia dictada l'Aznar, i malintencionadament culpava un altre grup terrorista.

Un record per als que en aquell moment eren dins del tren.

Fita

Anònim ha dit...

Thank you for the auspicious writeup. It actually was a enjoyment account it.
Look advanced to more delivered agreeable from you!
By the way, how can we communicate?

Here is my web site; Kalkulator

Vicent ha dit...

La data que se m'ha quedat més al cap va ser la del 23 F, jo estava a l'institut i vaig eixir de classe i vaig entrar al bar, per la ràdio, en aquells moments la política se sentia molt, se sentia el ple del congrés dels diputats i van sonar les bales, vaig anar directament cap a casa amb la por de ser en una llista negra com teníem la major part dels ciutadans, tothom té coses que no pot confessar.

Vicent

Sílvia ha dit...

Tens molta raó. jo estava estudiant i em faltaven pocs dies per marxar d'erasmus a Alemanya. Ara també marxaria!

Loreto Giralt Turón ha dit...

Doncs jo no tinc ni idea de que estava fent aquell dia, si va ser entre setmana devia ser a la universitat. El que sí que recordo és a l'Acebes assegurant que havia estat ETA

M. Roser ha dit...

Jo també recordo on era el 23F, estava fent un curset de primers auxilis a Sant Joan de Déu, vés per on...
Per sort no vaig haver de practicar.

Jaume ha dit...

Jo no m'enrecordo, però feia el ronso… segur.

el nom de la rosa ha dit...

Jo estava treballant com a recepcionista als serveis socials d'una població amb alt índex d'immigració. Utilitzàvem, per descomptat, un llenguatge exquisit: "usuaris", "nouvinguts"...
Recordo estar enganxats a la ràdio i que va entrar en tromba la cap d'administració, que de sensibilitat social no en gastava gaire, i va dir: "Ja m'ho semblava que havien estat els moros". Tota la correcció política del nostre centre a prendre pel sac.

Anònim ha dit...

Genuinely no matter if someone doesn't understand afterward its up to other users that they will help, so here
it takes place.

Stop by my web page :: kalkulator