diumenge, 22 de juny de 2014

Aprendre a sumar

—Papa, quan jo tingui cinc anys, quants anys tindrà la meua germana?
—Vuit.
—Papa, i quan jo en tingui vuit, quants en tindrà ella?
—Onze.
—I quan jo en tingui onze?
—Catorze.
—Oooh! I quan jo tingui catorze anys, quants anys tindrà ella?
—Disset.
—I quan jo en tingui disset?
—Vint.
—I quan jo en tingui vint?
—Vint-i-tres.
—I quan jo en tingui vint-i-tres?
—Vint-i-sis.
—I quan jo en tingui vint-i-sis?
—Vint-i-nou.
—I quan jo en tingui vint-i-nou?
—Vint-i-nou, igual que tu.
—Igual que jo?
—Sí, més o menys, a eixa edat comencen a treure's anys.


7 comentaris:

Vicent ha dit...

És el tarannà de les dones, no de totes, però sí d'una gran part.

Vicent

Josep ha dit...

Benvolgut Vicent:
un èxit de les feministes és que açò, ara, també ho fem els homes.

Alba ha dit...

Jo no me'ls trec.... me'ls treuen! ;)

cantireta ha dit...

:-)

Jo no me'ls amago, ja ho saps!

Un petonet per a les nenes, i per a vós!

xavier pujol ha dit...

Que cuques que són!
Haurem d'aprendre la nova taula del tres!

Loreto Giralt Turón ha dit...

Ui, amb el que a mi m'agrada fer anys!

XeXu ha dit...

És important que el nen sàpiga això perquè a aquella edat el seu interès per les dones ja serà màxim i li convé saber com funciona la cosa.