diumenge, 6 de juliol de 2014

Política d'alta volada

— És un cuiner molt bo, m'encanta com fa els arrosos. Votaré el que ell voti.
— És un dentista molt bo, m'encanta com fa em treu les càries sense provocar dolor. Votaré el que ell voti.
— És un pilot molt bo, m'encanta com enlaira i aterra avions, suau i segur. Votaré el que ell voti.
— És un xapero molt bo, m'encanta com fa les fel·lacions, amb el nivell de salivació i canvi de ritme escaient a cada moment. Votaré el que ell voti.

— És un cantautor molt bo, m'encanta la lletra i la melodia de les seues cançons. Votaré el que ell voti.

Per què la darrera opció és la única que donem per bona?

11 comentaris:

XeXu ha dit...

Perquè la majoria no reconeix anar al xapero i les altres opcions són massa cares pels que decideixen el vot en funció de què vota un cantautor.

xavier pujol ha dit...

Hi ha qui li agrada Lluís Llach i coincideix amb la seva filosofia i vota el que ell vota.

En aquest món hi ha de tot, i si a algú li agrada Julio Iglesias, millor que no voti el mateix que el seu ídol!

Fita

Jpmerch ha dit...

A la vista dels últims programes electorals, costa molt decidir el vot, així que done per bones totes les opcions.

Anònim ha dit...

Punkie de postal
punk de escaparate
moda punk en galerías
Muy punk!!!

pons007 ha dit...

És un blogger molt bo, m'encanta com fa escriu. Votaré el que ell voti.

Ja t'ho han dit?

Sergi ha dit...

Em penso que es deu al prejudici que té la gent envers als artistes. Es pensen que són més intel·ligents que el comú dels mortals. I, en aquest sentit, respecten i valoren la seva opinió.

El problema és que ser intel·ligent no és sinònim de tenir la raó, ni de voler el millor pel teu país ni de saber què és el millor pel teu país.

Per exemple, no conec gaires artistes que siguin grans entesos en economia o en ciència. Amb aquestes llacunes es pot donar suport a qualsevol disbarat polític.

Vicent ha dit...

Hi ha molta gent que vota allò que els altres li diuen, fins i tot son pare, de fet molta gent vota el que vota la família o la moda, jo intente, tot i que el nostre Jo no és nostre fer la meua pròpia elecció.

Vicent

De barro y luz ha dit...

Jo no dono cap per bona.

P.D
Per cert, mol bo allò de "Només hi ha 10 tipus de..."

Loreto Giralt Turón ha dit...

Uf, és que ja no sabem a qui votar, la veritat...

Gregori Samsa ha dit...

Sempre és millor això que no pas votar l'opció que t'ofereixen els polítics

Josep ha dit...

Benvolgut XeXu:
totalment d'acord!

Benvolgut Xavier Pujol Fita:
Júlio Iglesias, el que cobrava per a promocionar la Comoditat Valenciana.

Benvolgut JP Merch:
Aleocràcia? Insaculació?

Benvolguda Anònima:
La Polla Records.

Benvolgut Pons 007:
Ha ha ha! Encara no. Espere a ser candidat.

Benvolgut Sergi:
Doncs té vostè raó.

Benvolgut Vicent:
Democràcia i suggestió, bon tàndem.

Benvolguda De Barro y Luz:
Moltes gràcies!

Benvolgut Loreto:
no sabem, o no ens atrevim? Com allò de "Voto als que em fan fàstic per a què no guanyin els que em fan por".

Benvolgut Gregori Samsa:
és trist veure el desprestigi de la política. Molt trist.