dilluns, 5 de gener de 2015

Comiat d'any

Crec que el 2014 ha estat el pitjor any de la meua vida. Desitge que no hi haja cap any pitjor. Però fins avui no me n'havia acomiadat. Per què? Doncs supose que encara li volia donar uns dies més de coll, per a fer-me una miqueta més de mal i així començar amb més ganes el 2015.

Però siguem realistes, les civilitzacions humanes han parit dotzenes de calendaris i de maneres de mesurar el temps. I les desgràcies no tenen perquè seguir cicles de 365 dies.

Així que em limitaré a esperar a que comencen les rebaixes, que enguany ningú sap tampoc quan toquen. 

9 comentaris:

XeXu ha dit...

Això t'anava a dir. Un mal any no té per què durar 365 dies. A mi em va durar un mes de maig diversos anys. Però confiem que si ja han passat unes quantes coses dolentes ara només pugui anar a millor. Tard o d'hora la truita es gira.

pons007 ha dit...

de moment comences l'any molt bé, amb un comentari meu en el teu primer post, no pots demanar més :P

xavier pujol ha dit...

Esperem que hi hagi 359 dies bons.

Sílvia ha dit...

Jo vaig per cursos, així no focalitzo en un sol any. El pitjor, 2012-2013

Carme Rosanas ha dit...

El meu pitjor va ser el 2012... Mentrestant tot ha millorat... Et desitjo que tot vagi millor aquest 2015 i si no ès pel gener que girinla truita el febrer...

Jaume ha dit...

Espero que ben aviat puguis dir el contrari.
Una abraçada!

Joana ha dit...

Doncs gira la truita!
Pensa que sí es va tancar amb l'any, l'any dolent. Positivisme, davant de tot :)
Bon any!!

Josep ha dit...

Benvolgut XeXu:
Això espero, gràcies!

Benvolgut Pons 007:
Segur que sí!

Benvolgut Xavier Pujol:
això espero, desitjo i anhelo.

Benvolguda Sílvia:
jo, en part, també.

Benvolguda Carme Rosanas:
ostres, ho tens superat?

Benvolgut Jaume:
Moltes gràcies!

Benvolguda Joana:
Ho intentaré. Moltes gràcies

Teresa Duch ha dit...

Ostres! Ara em direu au de mal averany (traducció simultània de pájaro de mal agüero), però jo no ho recomano de dir quin ha estat el pitjor any de la vida, perquè no sabem el que ens espera i sembla temptar la sort.
Amb tot, companys, i ja que us heu manifestat, us desitjo que no l'hagueu de canviar mai i que a partir d'ara tots els anys siguin millors.