dilluns, 1 de juny de 2015

Maig del 2015

Aquest és un blog personal i, en conseqüència, hom escriu sobre el què li rota (i quan li rota). He parlat de religió, de sexe, de ciència, d'esports, de cinema ... i de política.
No considere que aquest siga un blog polític, jo no tinc (ni he tingut) cap càrrec polític, però per alguna estranya raó, quan venen eleccions, al meu blog se li multipliquen les visites.

Vaig tindre un pic el novembre del 2012 (eleccions catalanes), un altre al novembre del 2014 (referèndum sobre la independència) i un altre aquest mes de maig (eleccions valencianes, i municipals).

Potser que em prepare pel setembre, que la cosa pot ser espectacular.


8 comentaris:

Oliva ha dit...

DIUEN,QUE ELS PARTITS POSAN ELS SEUS SATELITS A DESPOTRICAR PER LA XARXA...ES DIVERTIT NO T'AN CAPARRIS,TU A LA TEVA "...I QUE LES DEN".

XeXu ha dit...

Pots aprofitar per fer una mica d'endreça, netejar la casa, i tenir les cerveses en fred per quan arribin les visites. Estar previngut és cosa bona.

Joana ha dit...

Doncs potser és que amb menys paraules que ells, ens ho deixes clar :)

pons007 ha dit...

Ets un referent polític i tu sense saber-ho! Bé, ara ja ho saps. Potser ara escriuràs amb més criteri :P

xavier pujol ha dit...

Igual algun partit et festeja per col·locar-te a les llistes.

Eva ha dit...

Com et prepararàs?

Olga i Carles (http://bellesaharmonia.blogspot.com ha dit...

Esperem que sí... el setiembre ha ser Espectacular. Hem de guanyar la llibertat!!!

País Secret ha dit...

Agafa forces aquest estiu que vindran dures. Ja veus quin pollo amb els "pitos",no vull ni pensar quina una estan preparant amb les flautes...