diumenge, 17 de gener de 2016

L'art de buidar, 1


Mai he tingut segona residència, és una cosa massa cara i poc aprofitable. El que sí que he tingut és un traster, un espai propi a un magatzem de Bellvitge. Uns pocs metres quadrats on vaig deixar elements de la penúltima mudança, i alguns estris de la feina.

Però fins i tot aquest petit espai m'era massa car de mantindre. Car, i segurament poc útil. Per això l'he deixat. Bé, primer em vaig canviar a un de més petit (a menys de cinc metres, dins del mateix magatzem), però ara he decidit desfer-me d'aquests luxe.

He començat el 2016 amb l'habitació plena de capses. Algunes coses les regalaré, d'altres les vendré i moltes les acabaré llençant.

I sabeu què us dic? Que tot això és terapèutic.


7 comentaris:

xavier pujol ha dit...

Diuen que el que no s'utilitza (roba inclosa) en 2 anys, ja es pot llençar.
Malgrat això guardo coses inútils. No em sé auto-aplicar la teràpia!

Oliva ha dit...

ELS RECORDS,FINS I TOT ELS MES INUTILS,PER MI SON RETALLS DE VIDA...

Helena Bonals ha dit...

Pots tenir una relació sentimental amb un jersei.

Gaby ha dit...

Jo també aplico la mateixa lògica d'en Xavier....si tens una cosa que no fas servir en un parell d'anys vol dir que s'ha de llençar...

A la vida estem de lloguer, per tant, no te sentit el sentiment de propietat sobre alguna cosa sino es útil per nosaltres.

Vaig escriure un post sobre això, on parlava que la majoria de mudances(amb el conseqüent augment de despesa econòmica) simplement es per que les coses/objectes visquin més bé, no pas els humans que hi han dins.

http://ladansadelesneurones.blogspot.com.es/2014/12/la-casa-es-teva-o-de-les-coses.html

Joana ha dit...

Ja ho crec que és una teràpia!
Jo, cada canvi de casa, hi he fet un grapat, neteja! I cada cop sóc més minimalista.

Jpmerch ha dit...

L'art de trobar errors, l'art de buidar... ets tot un artista.

Josep ha dit...

Benvolgut Xavier Pujol: crec que estic d'acord. Però alguns tenim un petit inici de Síndrome de Diògenes.
Benvolguda Olivia: Totalment cert.
Benvolguda Helena Bornals: Sí. Els objectes poden ser un record d'un lloc, un moment, una sensació o una persona.
Benvolgut Gaby: N'hi ha prou amb llençar una cosa per a trobar-la a faltar.
Benvolguda Joana: El més maco és quan ho vens i et donen uns calerons. Pocs diners, però molta satisfacció.
Benvolgut JP Merch: Moltes gràcies!