diumenge, 27 de març de 2016

Smurphyphone


Quin és el millor moment en el que s'ha de trencar la pantalla tàctil d'un smartphone? Sí, ho heu encertat: lluny de casa, la nit d'un dissabte de setmana santa (diumenge i dilluns botigues tancades). I el dimarts, a les sis del matí, surto de viatge.

Tinc espatllada la major part de la pantalla, només rutlla la franja superior. Puc rebre trucades, però no respondre-les. Puc fer trucades, però només a telèfons que surtin al llistat de trucades (emeses, rebudes o perdudes). Puc saber que tinc SMSs i whatsapps, però no puc escriure'n cap. No em puc connectar a internet a través del mòbil. En aquest moment, per a segons qui, estic incomunicat.

Però, afortunadament, per a molta altra gent no.

Mentre reflexiono sobre la dependència del mòbil, i sobre com recuperar les fotos i vídeos que tinc desats al bitxo digital, us deixo que em feu sermons i suggeriments on posa Comentaris.

6 comentaris:

MADRIDISTA BANZAI CULEBRA ha dit...

NO ME JODAS QUE AHORA ERES INVENTOR TECNÓLOGO...VENGA YA...MIRA LO QUE TE DIGO EN EL BLOG BOGARDE Y ATRÉVETE A CONTESTAR MI COMENTARIO. BERZAS, CHUSE-PI-TO.

Anònim ha dit...

Les teves admiradores del tinder ho estaran passant molt malament.

XeXu ha dit...

L'únic consell viable és anar a un paki a que et canviï la pantalla (que a més segur que estarà obert el dilluns), i aquí no ha passat res. Fan miracles aquesta gent, i això que no fan pinta de catòlics.

xavier pujol ha dit...

Crec que sí que pots passar uns dies sense el mòbil

Sergi ha dit...

Vostè és dels que va amb el mòbil a pèl oi? Res d'això hagués passat si li hagués posat un condonet

pons007 ha dit...

Per recuperar fotos i vídeos no cal per res la pantalla, no? Vull dir que l’enxufes al ordinador i llestos, com a mínim el meu funciona així.