dijous, 31 de març de 2016

Xenofòbia: la passió

D'acord, la majoria de catalans parlem i escrivim molt malament l'anglès. però quan vaig començar a cercar foto shock per a trobar-me els efectes nocius del photo shop, no m'esperava aquest anunci.

 

Tinc molts dubtes, però el més important: per què SOS Racisme no ha denunciat aquesta senyora? Segons la gràfica de la dreta, 640914 persones han visitat el blog xenòfob... eren totes aquestes persones espanyoles i votants de l'Anglada i l'Albiol?

Senyors benpensants: la veritable perversió és la xenofòbia.

4 comentaris:

Sergi ha dit...

Aquest és un exemple del mal que ha fet el debat identitari. Tant d'èmfasi en l'espanyolitat i jo em quedo amb el dubte de si és un travesti o un transexual.

xavier pujol ha dit...

El que més em sorprèn negativament (o incrèdulament) és la quantitat de visitants: 640914

Eva ha dit...

@xavier pujol: La gent hi arriba buscant "foto shoc" o "hombres disfrazaos"!

Josep ha dit...

Benvolgut Sergi:
Travel·los Unionistes?

Benvolgut Xavier Pujol:
jo trobo que són pocs.

Benvolguda Eva:
i més coses Eva, i més coses.