dijous, 7 de juliol de 2016

Post post-electoral



Segons Google Analytics aquest mes de juny he tornat a tindre un pic de visites. Tot i que aquest mes he estat molt enfeinat i he actualitzat poc el blog, molta gent ha visitat el meu raconet. Molta gent? Bé, he rebut moltes visites, però no sé si humanes.
M'explique: els rècords d'audiència del meu blog han estat el juny del 2016, el desembre del 2015, el setembre del 2015, el maig del 2015, el novembre del 2014....

No hi veieu una pauta? Tinc un rècord d'audiència quan hi ha eleccions!

No considere que el meu blog siga polític. En tot cas, no és únicament polític. Però, pel que sembla, algun programa de seguiment a la xarxa s'activa quan hi ha eleccions i em visita.

Bé, com que tampoc cobre per l'audiència, la cosa no té més transcendència.

Tot i que, per un mòdic preu, puc fer campanya electoral per a qui millor em pague.

1 comentari:

xavier pujol ha dit...

No ho expliquis!!
Veient els resultats de les darreres eleccions estatals, algú endevinaria qui et paga...