diumenge, 27 de novembre de 2016

Calendari de crítiques

Després de criticar el Black Friday per consumista i americà, toca criticar el Gran Recapte d'Aliments, per massa nostrat i perquè no resol els problemes de fons.
Us heu d'afanyar a fer aquestes crítiques, perquè tot seguit toca criticar el pessebre de Barcelona (encara que visquis a Vladivostok i no tinguis cap intenció de passar el Nadal a Barcelona), l'enllumenat nadalenc (segons on visquis, per xaró o per modern, per massa llum o per poca llum), la hipocresia del Nadal, la Marató de Tv3, la gent que diu Solstici d'Hivern (encara que ho sigui: la realitat no et pot espatllar una bona crítica), la rifa de Nadal, la Grossa de Cap d'Any, les campanades de Cap d'Any, la cavalcada de Reis, el Sorteo del Niño i les rebaixes.

I quan hagis acabat de criticar tot això, critica la gent que va al gimnàs i es posa a règim, per a superar els abusos de la temporada de crítiques hivernals.

7 comentaris:

Eva ha dit...

Caram, m'he estressat de llegir-ho!

XeXu ha dit...

Per dates, el que toca ara és criticar l'enllumenat nadalenc. Apuntat!

Anònim ha dit...

Criticar és gratis

xavier pujol ha dit...

El caganer no s'escapa de les crítiques?

Oliva ha dit...

XIQUET VAS FORT¡¡¡...
PER CERT, EL PESSEBRE A MI M'AGRADAT.
I VAIG ANAR DE "COMPRES"¡¡¡,M'ESTIC PERVERTIN...

Marc de Vic ha dit...

A Vic ja estem criticant el mercat medieval de la setmana vinent.

Josep ha dit...

Benvolguda Eva: imagini's vostè com estic jo!
Benvolguda Oliva: encara no he vist el pessebre. M'ho apunto
Benvolguda Anònima: per això ho faig. No tinc diners per a vicis cars.
Benvolgut XeXu: fet!
Benvolgut Xavier Pujol: és l'incívic més nostrat que conec.
Benvolgut Marc de Vic: hi he anat, i m'encanta!