diumenge, 12 de març de 2017

Compreu, ploramiques!

Primer fou l'anunci de la Grossa de Nadal, ara és el del Dia del Pare, i sembla que la cosa pot anar a més. Ara la nova tendència en publicitat és fer lacrimogen allò que era de tota la vida. Potser és que el consum d'aquests productes i serveis ha anat a menys, i la millor manera de recordar-nos-els (i de motivar-nos a consumir) és tocant-nos la fibra sensible.


Si això ha d'anar a més ofereixo els meus serveis de guionista per a fer nous anuncis. Algunes idees:

  • Primavera a El Corte Inglés. Tot i que alguns conspiranoics asseguren que el canvi climàtic és una conxorxa urdida pel Corte Inglés i les multinacionals de la roba d'entretemps, cada any ens trobem amb l'inevitable anunci. Si volem que la campanya tingui èxit caldria lligar-la de forma dramàtica amb d'altres elements típics de la primavera, com les al·lèrgies i l'arribada massiva de barques amb immigrants.
    Es podria escriure un cruel guió que ens mostri un voluntari rescatant un ésser humà a alta mar. Després, a terra ferma, el voluntari pateix una forta al·lèrgia al pol·len i un immigrant que havia salvat la primavera anterior li ven un paquet de kleenex.
    I fos a negre amb el text YA ES PRIMAVERA EN EL CORTE INGLÉS.

  • Dia de la Mare. Si el trepant és el regal del Dia del Pare, qui hauria de ser el regal del Dia de la Mare? Descartant la planxa per sexista, podríem apostar o bé per alguna cosa que promogui la vida sana, com una batedora per a fer sucs, o alguna cosa que permeti a les mares desconnectar, com una sessió d'spa.
    La cruel història ens podria parlar d'una filla que li regala a la mare una sessió d'hotel i spa per a dos, però el pare passa d'ella. L'any següent la filla li regala una liquadora i la mare s'aficiona als sucs i a la vida sana. Fa esport i coneix un runner senisble i deixa el seu marit. I aprofita que el val de l'any passat no ha caducat per anar-hi amb el runner.
    I fos a negre amb el text QUIN REGAL PEL DIA DE LA MARE!

  • Sant Jordi. Cada vegada llegim més en suport digital i menys en suport paper. El guió cruel d'aquesta història podria versar sobre un amic que compra loteria de Nadal, però que no recorda on ha deixat el dècim. Un dia li deixa un llibre a un amic, que troba entre les pàgines la butlleta premiada, dos dies abans que expiri el termini. L'amic cobra el premi i li retorna el llibre al pobre despistat que no sabia on tenia el dècim. A dins, a mode de punt de llibre, li deixa una butlleta per al proper sorteig.


Més idees per a guions, o ofertes de treballa per a fer de publicista tràgic, on posa Comentaris.

2 comentaris:

pons007 ha dit...

Jo sóc més de comèdies, ja saps, la vida es felicitat i bla bla bla

Anònim ha dit...

Li regalen una corbata i es fa una soga per a suïcidar-se