dilluns, 26 de juny de 2017

Bambi 2017

Ahir no vaig veure l'episodi final de La Riera. Tampoc he vist el Salvados on apareix el comissari Villarejo i es parla de l'Operació Catalunya.
Però què us espereu d'un des-ubicat com jo, que de petit no va veure Bambi i que ja grandet, fins l'any passat no vaig veure Martin Hache ni La Vida dels Altres?
No patiu, que veuré el Villarejo Superestar (el culebrot, sincerament, no puc... no vull tornar vuit anys endarrere).

Per cert, es veu que fan un remake de la mítica pel·lícula de Paco Rabal:  Los Santos Inocentes.

2 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Doncs coincidim, jo tampoc he vist cap de les dues coses... he, he, he..

I no puc culpar ningú, o sigui m'he desubicat jo soleta, perquè quan era petita si que em van dur a veure Bambi.

I ja no era gens petita quan vaig veure Martin Hache i La vida dels altres.

En fi que jo no prometo res...

xavier pujol ha dit...

sóc dels que va plorar amb Bambi al cine Manelic de Sants.
No he plorat amb la Riera, tot i que vaig veure el final, i no penso perdre el temps veient com s'esplaia el clavegueram.