dimecres, 24 de gener de 2018

Paciència informàtica


Una de les claus de la mercadotècnia és el nom del producte, això que en diuen naming.Abans del pont de la Puríssima Constitució (o pont de primers de desembre) se'm va espatllar el mòbil i el vaig portar a arreglar a una botiga de Sants (Vallespir 120) anomenada Paciència Informàtica.

L'avaria no era greu: pantalla esquerdada que havia perdut sensibilitat i això impedia que el mòbil pogués ser emprat. Em digueren que l'avaria costava 100€ i que per una mica més (180€) em podia comprar un de nou. Ells em transferirien de franc els arxius del vell mòbil al nou.

Un dia després de comprar el nou mòbil em trucaren i em digueren que no es podien transferir els arxius, ja que amb la pantalla espatllada no podien clicar el botó d'acceptar quan es connectava a un ordinador per a transferir les dades.

Segons ells la solució passava per comprar una pantalla nova... Justament el que havíem descartat!
Els vaig dir que endavant, ja que dins hi havia arxius molt importants per a mi, així que em vaig esperar a que trobessin la pantalla nova. Un mes després encara no l'havien trobat. Un mes i mig després els vaig dir que prou, que me'l tornessin. Ells em van dir que, casualment, el tenien al laboratori i que per només 85€ em podien fer un buidatge de dades al nou mòbil. Els vaig respondre que ni de conya, i casualment trobaren el meu mòbil a la botiga (misteris de la vida: on coi tenen el laboratori?).

El proper que em vingui amb campanyes a favor del comerç de barri ("del barri de tota la vida", no pas de pakistanesos) l'engegaré a pastar fang. A pastar fang per racista i xenòfob (que no són del barri els pakistanesos!?), per proteccionista (què té de dolent l'FNAC, o qualsevol botiga gran del centre?), i, sobretot, per promoure la ineficàcia.

Si heu patit alguna experiència semblant, on posa Comentaris.

2 comentaris:

pons007 ha dit...

Per sort he passat molt poc per les botigues d'informàtica per temes d'arreglar aparells, i les poques vegades que hi he passat m'han resolt el problema raonablement despresa.

Anònim ha dit...

Ahh... el petit comerç...em recorda una vivència fa molts i molts anys...http://elsenyorgerent.blogspot.com/2010/01/el-senyor-gerent-sinspira-en-fets-reals.html

El senyor gerent.